بازرس‌کل استان مرکزی:

حدود هزار و ۴۰۰ وانت‌بار میوه‌فروش در اراک فعال است

مرکزی-کلمه نیوز-بازرس کل استان مرکزی گفت: در اراک حدود هزار و 400 وانت‌بار میوه‌فروش است که در هیچ جای کشور در مرکز استان این تعداد وجود ندارد و هیچ نظارت قیمتی بر آن انجام نمی‌شود.

محمدحسین افضلی در نشست صمیمی مردم و مسئولان، افزود: چندین موضوع و مشکل در سطح شهر اراک توسط این سازمان بررسی و پیگیری شده که در این برنامه‌ها بازگو می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۵ قانون شهرداری‌ها این نظارت و سامان‌دهی برعهده شهرداری است، اظهار کرد: جهت مراجعه، مکاتبه و ارسال شکایات مردمی، از ادارات دولتی و نهادها، به این سازمان شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۶ و سامانه http://136.ir ارتباط بگیرند. مزایای این نوع ثبت شکایت و درخواست بدون هزینه و رایگان بودن آن است.

بازرس‌کل استان مرکزی در خصوص شکایات عدیده ۶۰۰ نفر متقاضی مسکن ملی کوی کوثر هم گفت: به زودی جلسه‌ای با مسئولان بنیاد مسکن و طرح مسکن ملی و تعدادی از متقاضیان به عنوان نماینده آن‌ها برگزار می‌شود که در آن جلسه به مطالبات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

لازم به ذکر است که دیدار صمیمی مردم و مسئولان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هر سه‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در آستان امام‌زادگان عبدالله و آمنه خاتون علیهم السلام اراک برگزار می‌شود.