جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان مرکزی، یک مانور بزرگ فرهنگی است

مرکزی-کلمه نیوز-جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان مرکزی، یک مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی است فرصتی برای یک میثاق فرصتی برای تقویت انگیزه ها و فرصتی برای رسیدن به اهدافی که شهدا برای آن ایثار کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری در حاشیه آئین برگزاری رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان افزود: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا فرصتی برای میثاقی دوباره، قدردانی و بیعتی دوباره با آرمان های امام و شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این رزمایش که به مدت یک هفته در سراسر استان اجرا می شود نزدیک به ۳۲۰۰ خانواده شهید در نظرگرفته شدند که با هماهنگی های انجام شده پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت روح الله در منزل خانواده شهدا حاضر می شوند و ادای احترام و تجلیل انجام خواهد شد.

سردار عسگری ابراز کرد: در این مرحله از رزمایش در مرکز استان ۳۰ تیم در نظر گرفته شده که همزمان در سطح شهر اراک رزمایش معنوی و الهی رهروان شهدا را اجرا می نمایند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه و بسیج افتخار می نماید با برگزاری این رزمایش یاد و خاطره شهدا را در دل ها و ذهن ها تداعی می کند و باور دارد این فرهنگ ایثار و شهادت است که نجات امت خواهد بود.