صدرنشینی دوباره ترس در جدول گیشه آمریکا

گروه فرهنگی: همانطور که پیش بینی می شد دومین قسمت درام ترسناک «لبخند» توانست صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شود. به گزارش  صبا، این فیلم با افتتاحیه خوب ۲۳ میلیون دلاری خود، در این ردیف نشست.   تحلیل‌گران اقتصادی سینما قبل از اکران عمومی فیلم، پیش بینی کرده بودند با افتتاحیه ای […]

گروه فرهنگی: همانطور که پیش بینی می شد دومین قسمت درام ترسناک «لبخند» توانست صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شود. به گزارش  صبا، این فیلم با افتتاحیه خوب ۲۳ میلیون دلاری خود، در این ردیف نشست.
 

تحلیل‌گران اقتصادی سینما قبل از اکران عمومی فیلم، پیش بینی کرده بودند با افتتاحیه ای ۲۰ میلیون دلاری نمایش خود را شروع خواهد کرد.کمپانی پارامونت که تهیه‌کننده لبخند ۲ است، آن را با هزینه متوسط ۲۸ میلیون دلاری تهیه کرده است.

فروش جهانی فیلم در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا در سه روز نخست اکران عمومی، به رقم خوب ۴۶ میلیون دلار رسیده که حکایت از موفق بودن آن از نقطه نظر تجاری می‌کند.پارکر فیلن کارگردان قسمت اول، برای کارگردانی قسمت دوم هم پشت دوربین قرار گرفت و نائومی اسکات نقش اصلی داستان را بازی کرده است.

او در لبخند ۲ در قالب یک خواننده مشهور موسیقی پاپ ظاهر شده که در تور سراسری و موفق خود، با یک سری اتفاقات غیرمنتظره ترسناک و مرگبار روبرو می‌شود.در حالی که عموم تماشاگران از فیلم راضی بوده‌اند، دیوید او گراس تحلیل‌گر اقتصادی سینما می‌گوید: فرانچایزهای ترسناک جزو ژانرهای سخت به حساب می‌آیند که باید تلاش زیادی به خرج دهند تا بتوانند تماشاگران خود را راضی به خانه بفرستند. لبخند ۲ این وظیفه را خیلی خوب انجام داده و با افتتاحیه بسیار خوبی نمایش عمومی خود را آغاز کرده است.

قسمت اول لبخند در جدول گیشه جهانی به رقم فروش عالی و دور از انتظار ۲۱۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد که ۱۰۵ میلیون دلار آن، سهم سینماهای آمریکا وکانادا بود.دومین فیلم جدید جدول، درام روانکاوانه و رومانتیک «ما در زمان زندگی می‌کنیم» بود که محصول شرکت مستقل فیلمسازی آ ۲۴ است.

این محصول مستقل سینمایی که تعداد بالایی سالن سینما را در اختیار ندارد، توانست با افتتاحیه ۴ میلیون دلاری اش در ردیف پنجم جدول گیشه قرار بگیرد.اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی دنیای ابرقهرمانانه در کنار فلورنس، بازیگران اصلی این درام مستقل هستند که با هزینه ای زیر ۱۰ میلیون دلار تهیه شده است.داستان فیلم درباره زوج جوانی است که در زندگی مشترک خود با شرایط خاص و پیش بینی نشده ای روبرو شده و مجبور به مقابله با چالش های سختی می شوند که پیش رو دارند.