بیانیه فراکسیون زنان مجلس درباره شهادت بانوی ایرانی در لبنان

به گزارش ایسنا، متن بیانیه فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم اسرائیل در پایان شوم خود قرار دارد و خون کودکان و زنان و جوانان بیگناه به زودی دامن ناپاکش را خواهد گرفت. این رژیم متوحش، در جنایت و نسل‌کشی به جنون رسیده است و این […]

به گزارش ایسنا، متن بیانیه فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اسرائیل در پایان شوم خود قرار دارد و خون کودکان و زنان و جوانان بیگناه به زودی دامن ناپاکش را خواهد گرفت. این رژیم متوحش، در جنایت و نسل‌کشی به جنون رسیده است و این جنون نشانه بزرگ اضمحلال آن است.

به شهادت رساندن خانم معصومه کرباسی بانوی ایرانی و همسرش در اثر بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی یکی از نشانه‌های واضح جنایت علیه بشریت توسط رژیم صهیونیستی است.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به بازماندگان این عزیز و محکوم نمودن شدید این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها، از مجامع خاموش و ساکت بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهد که به سکوت مرگبار خود پایان دهند و رژیم ستم پیشه و سفاک صهیونیستی را به خاطر جنایت علیه بشریت محکوم کنند و با اقدام عملی و عاجل به جنایت‌های جنگی رژیم کودک کش اسرائیل پایان دهند.»

انتهای پیام