ریوالدو: یامال شبیه‌ترین بازیکن به مسی است

برنده توپ طلا و قهرمان جهان عقیده دارد لامینه یامال شباهت زیادی به لیونل مسی دارد ولی نباید او را با فوق ستاره آرژانتینی مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا، لامینه یامال که به جوان‌ترین گلزن تاریخ لالیگا تبدیل شده است، تابستان به اسپانیا در راه قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ کمک زیادی کرد. ریوالدو، برنده سابق توپ طلا، جدیدترین چهره‌ای است که از لامینه یامال تمجید کرده است.

ریوالدو در صحبت‌هایی گفت: لامینه بازیکن برجسته‌ای است که ویژگی‌های یک فوتبالیست باتجربه را دارد. او بازیکنی است که فوتبال را دوست دارد و باعث می‌شود هواداران نیز از آن لذت ببرند. یامال همین الان قهرمانی در اروپا را به دست آورده است و عملکرد خوبی در باشگاهش دارد. مطمئنم او در آینده برنده توپ طلا خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا یامال می‌تواند به مسی نزدیک شود، اظهار کرد: وقتی بازی لامینه را می‌بینم، آن هم در ۱۷سالگی، اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که او مثل مسی است. مقایسه این دو بازیکن درست نیست مخصوصا با مسی که در سطح باشگاهی به همه چیز رسیده است. یامال باید خیلی سخت کار کند تا به مسی برسد. زمان نشان خواهد داد که آیا او می‌تواند به سطح مسی برسد یا خیر. چیزی که می‌توانم با اطمینان بگویم این است که این بازیکن را دوست دارم. او بازیکن سطح بالایی است و با لذت بازی می‌کند. من دوست دارم بازی‌های بارسا را با حضور او در زمین تماشا کنم. یامال مانند بقیه نیست. او در فوتبالی که امروز بسیار روی تاکتیک متمرکز است تفاوت ایجاد می‌کند. لامینه یامال همه چیز را به‌خوبی انجام می‌دهد. او می‌داند چگونه خوب دریبل کند، به دروازه شوت بزند و از فضاها استفاده کند. هر مربی‌ای خوشحال خواهد شد که او را در تیمش داشته باشد.

یامال فصل گذشته رکوردهای خوبی را برای بارسلونا ثبت کرد. او جوان‌ترین بازیکن و جوان‌ترین گلزن یورو است و امیدوار دارد بتواند اولین قهرمانی‌اش را در لالیگا به دست بیاورد.

انتهای پیام