پیشنهاد تن‌هاخ به یک خبرنگار: بیا جای من بنشین!

اریک تن‌هاخ از خبرنگار روزنامه سان خواست در دیدار یونایتد – فنرباغچه در لیگ اروپا جای او بنشیند.

به گزارش ایسنا، اریک تن‌هاخ در بیشتر فصل گذشته و در ابتدای فصل جاری در یونایتد تحت فشار زیادی بوده و به‌شدت مورد انتقاد رسانه‌هاست. این فشار بعد از نمایش چشمگیر یونایتد در نیمه دوم دیدار روز شنبه برابر برنتفورد کمی کاهش یافت و تن‌هاخ اکنون کمی به آرامش رسیده است.

مربی هلندی یونایتد از نیل کوستیس، خبرنگار روزنامه سان و جدی‌ترین مخالفش در رسانه‌ها، پرسید می‌خواهد چند هفته شغلش را با او عوض کند؟ تن‌هاخ گفت: من همین الان با یکی از دوستانم در آلمان صحبت کردم. او گفت شاید بهتر باشد به یکی از خبرنگاران فوتبال پیشنهاد بدهید که برای دو هفته شغل شما را داشته باشد. دوست دارید جای من به استانبول بروید و با ژوزه روبه‌رو شوید؟

خبرنگار سان هم پاسخ داد: من این کار را به دست شما می‌سپارم.

منچستریونایتد هنوز در این فصل در لیگ اروپا پیروز نشده و هر دو بازی را به ترتیب برابر اف‌سی‌توئنته و پورتو مساوی کرده است و حالا در سومین بازی با فنرباغچه روبه‌رو می‌شود.

تن‌هاخ در ادامه صحبت‌هایش افزود: ما در یونایتد تازه فصل را شروع کرده‌ و در ابتدای راهیم. می‌دانم شروع خوبی نداشتیم و خوشحال نیستیم اما برابر برنتفورد خوشحال بودیم. اگر می‌خواهیم جام‌ها را به دست آوریم، باید عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم در تمام بازی‌های فصل خوب ظاهر شویم. ما همچنین می‌دانیم که جام‌ها در پاییز، زمستان و حتی بهار کسب نمی‌شوند.

سرمربی هلندی درباره رویارویی با مورینیو که یونایتد را در لیگ اروپای سال ۲۰۱۷ به قهرمانی رساند گفت: این یک بازی بزرگ برای هر دوی ماست. من واقعا از رویارویی با او [مورینیو] و بازی مقابل او لذت می‌برم. او همیشه تیم‌های خوبی دارد. مورینیو یک برنده است و جام‌های زیادی را برده است.

انتهای پیام