قیمت خودرو درفضای مجازی کاملا ساختگی است
گروه اقتصادی: نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: تقریبا یک ماه است که تمام نمایشگاه داران خودرو و مراکز تعویض پلاک تعطیل هستند و هیچ خرید و فروشی صورت نمی گیرد. تا زمانی که معاملات صورت نگیرد نمی توانیم قیمتی برای خودرو اعلام کنیم و تا زمان بازگشایی مغازه ها […]
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت خودرو را در فضای مجازی چگونه تعیین و اعلام می شود؟، بیان کرد: قیمت هایی که اکنون در فضای مجازی وجود دارد ساختگی بوده و دلالان نرخ آن را تعیین می کنند. مردم اگر قصد خرید خودرو دارند تا زمان بازگشایی مغازه ها باید صبر کنند تا معاملات صورت گیرد و قیمت ها منطقی و واقعی شود.
کاشانی نسب در خصوص آینده قیمت خودرو تشریح کرد: مشخص نیست که قیمت ها چه روندی را داشته باشند، اصولا میزان عرضه، نرخ دلار و انجام معاملات در قیمت یک خودرو تعیین کننده است. اکنون آخرین قیمت هایی که وجود دارد همان قیمتی است که قبل از تعطیلات معامله شد.کاشانی نسب در مورد قیمتهایی که این چند روز در فضای مجازی برای انواع خودرو ارائه میشود، گفت: بازار تعطیل است و هیچ قیمتی رد و بدل نمیشود از این رو قیمتهای درج شده در سایتهای اینترنتی، سلیقهای بوده و واقعی نیستند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودروی تهران با توضیح مثالی در خصوص واقعی نبودن قیمت خودرو در فضای مجازی، گفت:مدتی است که در فضای مجازی نرخ خودرو روزی دو مرتبه در سایت ها تغییر میکند، در حالی که بازار تعطیل است و خرید و فروشی وجود ندارد که بخواهد مبنای جدیدی برای قیمت گذاری به دست بیاید .
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰