رضایت بیماران از خدمات درمانی، مهمترین شاخص برای ارزیابی کیفیت عملکرد مراکز درمانی است
کلمه نیوز_ «سید بصیر هاشمی» از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و در گفت و گو با مسوولان و کارکنان این مرکز درمانی، روند ارایه خدمات و تجهیزات و امکانات آن را مورد بررسی قرار داد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین با جمعی از بیماران و همراهان این بیمارستان گفت و گو کرد و میزان رضایتمندی آنها را از دریافت خدمات درمانی جویا شد.
هاشمی افزود: رضایت بیماران از خدمات درمانی، مهمترین شاخص برای ارزیابی کیفیت عملکرد مراکز درمانی است و ما همواره باید به بازخوردهای بیماران توجه داشته باشیم تا به بهبود مستمر کیفیت خدمات کمک کنیم.
بازدید از طرح توسعه بیمارستان اردیبهشت نیز از دیگر محورهای مورد بررسی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به تحریم های موجود از گذشته تا کنون، حوزه علوم پزشکی در کشور رشد قابل توجهی داشته است و همکاری مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی، تسریع و تسهیل در ارایه خدمات سلامت برای مردم را به همراه دارد.
مسوولان و مدیران بیمارستان اردیبهشت نیز دغدغه های خود را در راستای توسعه بیمارستان و ارتقای خدمات درمانی به بیماران، با دکتر هاشمی رییس دانشگاه در میان گذاشتند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین پس از بازدید از بیمارستان اردیبهشت، با حضور در درمانگاه خیریه جوادالائمه (ع)، خدمات این مرکز را مورد پایش قرار داد.
هاشمی پس از بازدید از واحدهای مختلف این مرکز، میزان مراجعه مردم و روند ارایه خدمات، چالش های درمانگاه خیریه جوادالائمه (ع) در بهبود ارایه خدمات، از مسوولان این مرکز جویا شد.
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیات همراه از بیمارستان اردیبهشت و درمانگاه خیریه جوادالائمه (ع)، دوشنبه ششم اسفند سال جاری انجام شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰