سبزپوشی شاخص بورس تهران تمدید شد

گروه اقتصادی: بازار سرمایه امروز هم روند صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۱ هزار واحد افزایش یابد.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۱ هزار و ۲۲۱ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۷۹۸ واحد افزایش یافت و […]

گروه اقتصادی: بازار سرمایه امروز هم روند صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۱ هزار واحد افزایش یابد.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۱ هزار و ۲۲۱ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۷۹۸ واحد افزایش یافت و در رقم ۴۰۰ هزار و ۵۷۴ واحد ایستاد. در این بازار ۵۶۲ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران، بانک پارسیان، بانک ملت و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم توانست با ۶۰ واحد افزایش تا رقم ۲۰ هزار و ۷۶۵ واحد صعود کند. در این بازار ۲۵۶ هزار معامله به ارزش ۲۵ هزار و ۲۰۳ میلیارد انجام شد. صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون، بیمه اتکایی ایرانیان و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.