رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک؛

اجرای نقاشی دیواری در طول خیابان شهید بهشتی اراک

مرکزی-کلمه نیوز-رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، از اجرای نقاشی دیواری در طول دیوارهای خیابان شهید بهشتی خبر داد.

احمد حسنی با بیان این مطلب که نقاشی دیواری شاخه‌ای از هنرهای تجسمی‌ است که هم در منظر شهری تاثیر مطلوبی دارد و هم باعث ارتقای کیفیت فضای شهری و ارتقاء روحیه شهروندان می‌شو، گفت: نقاش دیواری یکی از شاخه‌های هنرهای تجسمی‌ می باشد که هم به زیبایی فضای شهری کمک می‌کند و هم می‌تواند با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های مناسب و خلاق و مطلوب در منظر شهری، تاثیر مطلوبی بگذارد و ضمن ارتقای کیفیت فضای شهری باعث ارتقاء روحیه و ایجاد نشاط در شهروندان بشود، نقاشی دیواری است.

وی گفت: یکی از ارکان زیباسازی شهری نقاشی دیواری های آن است، بر همین اساس، به منظور زیباسازی منظر شهری، تزریق روح شادابی به شهروندان و ایجاد حس سرزندگی میان آن ها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدام به اجرای نقاشی دیواری در نقاط مختلف شهر اراک نموده است.

حسنی در خاتمه افزود: در همین راستا نقاشی دیواری های بسیار زیبا و متناسب با فرهنگ و آیین مردم اراک در طول تمام دیوارهای خیابان شهید بهشتی توسط عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال اجرا است.