مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

روابط‌عمومی‌ها مرزبانان خطوط اصلی انقلاب برای حفظ منافع مردم هستند

کرمانشاه - کلمه نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، روابط عمومی‌ها را مرزداران و مرزبانان خطوط اصلی انقلاب برای حفط منافع مردم دانست و گفت: این افراد رابط خوبی بین خدمتگزاران و مردم هستند که باید زیبنده به اخلاق، توانمندی و خبره‌گی باشند.

«علی صفدری» در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه با تبریک هفته روابط‌عمومی اظهار کرد: کار روابط‌ عمومی کاری سخت و طاقت فرسا است و با تمامی مشکلات تلاش همکاران روابط‌عمومی دیده نمی‌شود که در این زمینه مدیران و اهالی رسانه باید از آنها تقدیر نمایند.

وی افزود: خدمت در پیشگاه الهی از بهترین و بالاترین عبادات است و مسئولیت داشتن و خدمت به مردم موهبت الهی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آنچه به عنوان خدمت در دستگاه‌های دولتی برای مردم تبیین و تشریح می‌گردد توسط روابط عمومی‌ها انجام می‌گیرد.

صفدری اضافه کرد: در دورانی که جهاد تببین به ضرورت تبدیل شده این وظیفه روابط عمومی‌ها در بخش دولتی است که با کوشش و تلاش خدمات را برای مردم تبیین نمایند.

وی در پایان انتخاب شایسته «عبدالله الماسی» به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری را انتخابی مبارک دانست و برای «وحید خسروی» مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری نیز آرزوی موفقیت کرد.