توسط اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی رقم خورد؛

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی رتبه برتر را دربین روابط عمومی‌های این استان به خود اختصاص داد.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان رتبه برتر را به خود اختصاص داد و در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور استاندار و برخی مسئولان استان در محل استانداری این استان برگزار شد مورد تقدیر استاندار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، استاندار مرکزی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در این آیین با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد اعتماد عمومی وامید در مردم مهم‌ترین وظیفه دولت بوده و روابط عمومی‌ها خط مقدم این حوزه قرار دارند.

فرزاد مخلص الائمه افزود: روابط عمومی امین دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی بوده و مدیران روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی باید امین‌ترین افراد درسازمان ها باشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها بایستی نسبت به افکار عمومی و مدیریت آن توجه داشته باشند و افکار عمومی را به سمت واقعیت سوق دهند.

مسئول روابط عمومی اداه کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی نیز گفت: روابط عمومی این اداره کل در بین روابط عمومی ۱۲۰ دستگاه اجرایی ، نهاد و سازمان جزء  روابط عمومی های برتر استان قرار گرفت.

اکبر کاشانی افزود: این ارزیابی در ۹ محور از جمله اطلاع رسانی، تبلیغات وانتشارات، ارتباطات درون و برون سازمانی، روابط عمومی الکترونیک، برنامه ریزی،مستند سازی، آموزش و پژوهش، کسب عناوین برتر و نوآوری و خلاقیت انجام شده است.

وی ادامه داد: آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور استاندار،معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون توسعه و منابع استانداری،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان، مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه برگزار شد و روابط عمومی این اداره کل به عنوان روابط عمومی برتر با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط استانداری مرکزی تجلیل گردید.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با صدور پیامی ازمدیرکل، معاونان، روسای ادارات شهرستان‌های تابعه و کارکنان روابط عمومی این اداره برای همکاری و همراهی این اداره جهت کسب عنوان روابط عمومی برتر دراستان تقدیر و تشکر کرد.