رئیس ستاد مردمی پزشکیان در فارس:

برای عزت ملی ، منافع ملی ، حفظ هویت ملی و وحدت ملی پای صندوق‌های رای بیاییم

فارس_ رئیس ستاد مردمی پزشکیان در فارس گفت: برای عزت ملی ، منافع ملی ، حفظ هویت ملی و وحدت ملی پای صندوق‌های رای بیاییم.

کلمه نیوز_ عبدالرضا قاسمپور، رئیس ستاد مردمی پزشکیان در فارس در جمع اعضای ستاد مردمی پزشکیان در فارس از ضرورت گفت‌وگو و مذاکره با جامعه هدف در روز‌های باقی مانده برای حضور حداکثری در انتخابات سخن گفت و اظهار داشت: اقناع جوانان و تلاش برای جذب آرای خاکستری مدنظر قرار گیرد.

وی که معتقد است افزایش مشارکت به نفع نظام و به نفع پزشکیان است ، تاکید کرد: در انتخابات پیش رو باید تغییر به نفع ایران رخ دهد.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در فارس با تاکید بر این موضوع که تلاش برای خروج از بحران و بن‌بست‌ها با افزایش مشارکت محقق می‌شود ، عنوان کرد: رنج و اندوه ما زمانی افزایش می‌یابد که گذشته خود را با کشور‌های رقیب مقایسه کنیم.

قاسمپور با بیان اینکه خواهان حاکمیت افکار مبتنی بر حق ، عدالت ، حقانیت و واقعیت هستیم و تفکرات رویایی محض را مهلک می‌دانیم ، تاکید کرد: باید برای عزت ملی ، منافع ملی و حفظ هویت ملی و وحدت ملی پای صندوق‌های رای بیاییم.

وی همچنین از حضور این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم فارس روز شنبه دوم تیرماه خبر داد و از حضور مردم این استان برای استقبال از وی دعوت کرد.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در فارس در بخش دیگری از سخنانش با بر شمردن ویژگی‌هادی مدیریتی دکتر پزشکیان ، ایشان را فردی توانمند ، سالم ، با اخلاص و با صلابت معرفی کرد.