حسینی‌کیا: پیروز اصلی انتخابات مردم بودند/ اخلاق باید از سوی هر دو طرف رعایت شود

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت همدلی برای ترمیم زخم‌ها و توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: پیروز اصلی در انتخابات روز گذشته ملت ایران اسلامی بودند که قریب به ۵۰ درصد مشارکت داشتند. این یک کار بی نظیری بود که مردم پای […]

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت همدلی برای ترمیم زخم‌ها و توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: پیروز اصلی در انتخابات روز گذشته ملت ایران اسلامی بودند که قریب به ۵۰ درصد مشارکت داشتند. این یک کار بی نظیری بود که مردم پای ارزش‌ها و آرمان ها ایستادند. از سوی دیگر هر دو رقیب انتخاباتی باید نسبت با اخلاق مراعات داشته باشند. پیروز اصلی مردم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که اتفاق افتاده یک رقابت سالم بود برای اینکه ملت پای کار بیایند و خوشبختانه ملت آمدند و رای دادند و یک رقیب نیز برنده شد. قطعا باید اخلاق بعد از رقابت‌های انتخاباتی نیز رعایت شود. همان طوری که خودشان نیز در مناظرات اعلام کردند که نگاه ما شایسته سالاری بوده و حزب و جناح مطرح نیست، قطعا باید از همه افراد توانمند در دولت آتی استفاده شود.

نمانیده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان شاءالله کشور با انسجام به سمت پیشرفت و تعالی جلو برود. ملت برنده این انتخابات بودند.

انتهای پیام