در بازدید میدانی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

پیشرفت فیزیکی پروژه نوسازی آزمایشگاه رفرانس معاونت غذا و دارو دانشگاه پایش شد

فارس_ پیشرفت فیزیکی پروژه نوسازی آزمایشگاه رفرانس معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در بازدید میدانی معاون غذا و دارو دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

کلمه نیوز_ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، توسعه خدمات حوزه سلامت به ویژه در حوزه آزمایشگاه رفرانس را یکی از اولویت های مهم دانشگاه دانست.

دکتر «محمد جواد راعی» پروژه نوسازی آزمایشگاه رفرانس غذا و دارو به منظور ارتقا استانداردهای اصول آزمایشگاهی«GLP»، ایمن سازی محیط کار در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی و حفظ سلامت کارکنان از تیر امسال آغاز شده است.

او با اعلام اینکه این پروژه در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون پنج میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، افزود: بازسازی این آزمایشگاه در راستای سیاست‌های کشوری، برای ارتقا زیرساخت های آزمایشگاه رفرانس صورت گرفته است.

دکتر راعی اضافه کرد: مسوولان دانشگاه با آگاهی نسبت به اهمیت خدمات این حوزه، تمامی تلاش خود را در مسیر توسعه زیرساخت‌ها و خدمات در استان به کار بسته اند و توسعه این حوزه، رضایتمندی بیشتر صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و دارویی را به همراه دارد.

در این بازدید، دکتر «مرضیه راشدی نیا» مدیر آزمایشگاه رفرانس و دکتر «سید محمد مظلومی» مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت معاون غذا و دارو دانشگاه را همراهی می کردند.