پیام تسلیت مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس در پی شهادت شهید سیدحسن نصرالله

فارس_ مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

کلمه نیوز_ «جابر مهدی یار» مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی را به مردم ایران و جهان اسلام تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

حملات وحشیانه و بمباران رژیم صهیونیستی به مراکز غیرنظامی و خدماتی در جنوب لبنان که موجب شهادت جمع زیادی از مردم بی‌گناه، به‌ویژه کودکان، زنان و جمعی از سران جبهه مقاومت در راس سید حسن نصرالله شده است، به شدت محکوم می‌گردد. این جنایات نه تنها در تضاد با تمام قوانین و عرف بین‌المللی هستند، بلکه رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی و عربی حامی آن‌ها به‌طور کامل مسئول عواقب این عمل خبیثانه می‌باشند.

به فضل الهی و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، دشمنان نمی‌توانند اقتدار و ثبات ملت‌های مسلمان را تحت تأثیر قرار دهند. تاکنون آنها نتوانسته‌اند بر اراده ملت‌ها غلبه کنند و به یاری خداوند پیروزی نهایی در این نبرد با حزب‌الله رقم خواهد خورد.

خادمیاران رضوی استان فارس ضمن محکومیت قاطع این جنایات و کشتار مردم بی‌دفاع، از تمامی سازمان‌های بین‌المللی درخواست می‌کند که تلاش‌های خود را برای متوقف کردن این قساوت‌ها به کار گیرند.

با تأسی از پیام رهبر عزیزمان، قایدنا الامام خامنه ای بر خود فرض می داریم که باید تمام قد و با تمام امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستیم و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آنها را یاری کنیم و همچنین آمادگی کامل خود را برای اعزام به میدان نبرد اعلام می داریم واز مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهیم با تمام توان خود در صحنه‌های بین‌المللی، از مقاومت و حزب‌الله حمایت کنند.

راه پرافتخار سید مقاومت جناب ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، ان شاءالله.

جابر مهدی یار

مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس