عضو شورای اسلامی شهر شیراز؛

تکثیر اندیشه سید حسن نصرالله در الگوی مقاومت جهان بعد از شهادت

فارس_ عضو شورای اسلامی شهر شیراز به تکثیر اندیشه سید حسن نصرالله در الگوی مقاومت جهان بعد از شهادت تاکید کرد.

کلمه نیوز_ افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت ، حمله جنایت کارانه رژیم صهیونیستی و شهادت دبیر کل حزب الله لبنان در ضاحیه بیروت علاوه بر اینکه غم بزرگی بر دل همه ما مسلمانان و شیعیان جهان گذاشته شد سبب ساز یک انگیزه و اتحاد جهانی در جهان مسلمانان و محور مقاومت شد.

به گفته این مقام مسئول دشمنان و رژیم صهیونیستی باید تاکنون متوجه شده باشند که در شهادت حاج قاسم سلیمانی و بعد از آن شهید اسماعیل هنیه و امروز هم دبیر کل حزب الله لبنان هروقت که حمله این چنینی به کشور های مسلمان تحمیل شده و رهبران مارا مورد هدف قرار دادند دشمن بداند که بعد از آن اتحاد کشور های مسلمان افزایش یافته است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به خبرنگاران که پاسخ شما به رژیم صهیونیستی چیست، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند که عمل وحشیانه ای که مرتکب شده را به زودی پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی که اساس هدف آن مبارزه با ظلم، تجاوز و دین ستیزی است قوی تر از قبل الحمدالله در راستای حفظ استقلال و جلوگیری از سلطه دشمنان و اشغالگران باهم متحد هستد.

خواست خدایی گفت: حفظ انقلاب اسلامی، حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ سرزمین های اشغالی در فلسطین و دفاع از تمامیت عرضی در محور های مقاومت هدف اصلی و اندیشه ای است که با شهادت رهبران مقاومت جوشیده می‌شود و قدرت آن چندین برابر می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه اکنون غمی که در دل نیرو های مقاومت و تمام جهان است امروز صرفا به دلیل این است که شیخ حسن نصرالله در جمع ما نیست، تصریح کرد:اندیشه سید حسن نصرالله به گوش تمامی جهان رسید و می رسد و شهادتش در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تکثیر خواهد شد.

به گفته خواست خدایی در هر عرصه ای که نیرو های مقاومت ورود خواهند کرد به برکت خون تمام شهدای مقاومت موفق و پیروز هستند و قطعا نام سید حسن نصرالله همچون حاج قاسم سلیمانی در جهان می‌پیچد و در جهان می خروشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اندیشه سید حسن نصرالله در الگوی مقاومت جهان بعد از شهادت تکثیر خواهد شد و تمامی جهانیان برای شهادت این بزرگ مرد به پا می‌خیزند و انتقام خون این شهید را می گیرند.

افسانه خواست خدایی افزود: بی شک شهادت سید مقاومت و فرماندهی معظم حزب الله لبنان، شروع نصرت الهی است و غم و اندوه مسلمانان جهان آغازگر فتح نهایی خواهد شد.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب دربارۀ لبنان، گفت: این پیام یک حکم عام اسلامی و واجب عینی است که اگر در نقطه‌ای از امت اسلامی افرادی مظلوم و بی دفاع واقع شدند دیگر مسلمانان موظفند که در حد توان و امکانات خودشان از آنها حمایت کنند لذا بر همه ما شیعیان واجب است که مسلمانان مظلوم لبنان و فلسطین را حمایت نماییم.