واعظی: حضور ملت در «نماز جمعه نصر» پیام دفاع از تمامیت ارضی را مخابره کرد

به گزارش ایسنا، محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «تجربه چهار دهه اخیر نشان داده است که همواره مردم فهیم ما در مقاطع زمانی حساس که «امنیت ملی» و منافع و مصالح کشور با انواع تهدیدات مواجه است، با حضور گسترده […]

به گزارش ایسنا، محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«تجربه چهار دهه اخیر نشان داده است که همواره مردم فهیم ما در مقاطع زمانی حساس که «امنیت ملی» و منافع و مصالح کشور با انواع تهدیدات مواجه است، با حضور گسترده و پرمعنی خود از تمامیت ارضی، سیاست ها و اقدامات دولت و نظام حمایت کرده و می‌کنند.

پیام روشن ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، ضرورت حل سریع مشکلات معیشتی و رفاه عمومی از مسیر «وفاق ملی» وفق اتخاذ سیاست های داخلی و خارجی کارآمد و استفاده از مدیران کارشناس و مدبر بوده و تحقق نسبی وعده‌های مطروحه از این مسیر، میسر خواهد بود.

«وفاق ملی» یکی از اساسی ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در تقویت قدرت، امنیت و حل مسائل مهم داخلی و خارجی کشور می باشد.

در راستای نیل به «وفاق ملی» ضرورت دارد به دو مؤلفه اساسی «افزایش رضایت مردم» و «انسجام در مدیریت کارآمد» توجه واسع داشت و تحقق این دو مهم نیازمند عزم مجدانه در «برنامه ریزی» و اتخاذ «تصمیمات کارشناسی» و«اجرای دقیق» آنها است.

وفاق ملی علاوه بر اینکه امکان کاهش نارضایتی های موجود و بازآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی در داخل کشور را فراهم می سازد، ظرفیت خنثی سازی انواع توطئه ها و تهدیدات داخلی و خارجی را نیز دارد.

هر زمان که «جمهور» از مسئولان کشور خود، حرکت در مسیر اصلاح سیاستهای ناکارآمد و اهتمام جدی در راستای تغییر نابسامانی ها و بهبود شرایط زندگی خود را مشاهده کرده‌اند، با رضایتمندی هرچه بیشتر نهایت حمایت شریفانه و نجیبانه را صورت داده‌اند.

حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی – نظامی، پیام وحدت، دلبستگی و دفاع از تمامیت ارضی کشور را مخابره کرد.

حضور هوشمندانه مردم در حمایت از عملیات دقیق، موثر و عزتمندانه «وعده صادق ۲» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجلی اقتدار و صلابت ایران اسلامی در داخل کشور و نمایش اقتدار و قدرت نمایی در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان غربی او در خارج از کشور بود.

«وفاق» در سطح ملی موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه‌ای و زمینه ساز همکاری مثبت با کشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و ثبات نیز می باشد. در صورت همکاری فزاینده کشورهای اسلامی با یکدیگر، ضمن تامین منافع مشترک، توقف نسل کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی نیز صورت می پذیرد.»

انتهای پیام