استاندار مرکزی:

حجاب و عفاف از عناصر مهم فرهنگی جامعه است

مرکزی-کلمه نیوز-استاندار مرکزی گفت: حجاب و عفاف یکی از عناصر مهم فرهنگی جامعه است که در راس اهداف نظام سلطه قرار دارد.

فرزاد مخلص‌الائمه در همایش عفاف، حجاب، خانواده و نشاط فرهنگی که در سالن غدیر استانداری و به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی برگزار شد، حجاب و عفاف را عامل استحکام و حفظ خانواده دانست و افزود: یکی از امور مهم کشور که در راس قرار دارد، کارکرد خانواده است که همواره مورد هدف دشمن برای ضربه زدن قرار دارد.

وی ابراز کرد: یکی از عللی که خانواده مورد هدف و توطئه نظام سلطه و رسانه‌ غرب دارد، این است که خانواده جریان حیات فرهنگی را به سمتی که مطلوب است هدایت می‌کند.

استاندار مرکزی ادامه داد: چنانچه دشمنان در این مساله به هدف خود دست پیدا کنند در حوزه‌های سیاسی و به خصوص اقتصادی نیز به اهداف خود دست یافته‌ اند، لذا حفظ بنیان خانواده از اولویت ها می باشد.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: در اغتشاشات سال ۱۴۰۰ آنچه برای ما روشن شد این بود که در حوزه فرهنگی برنامه منسجمی نداشته ایم و حداقل ها را رعایت نکرده ایم.

وی بیان کرد: هرگز آنچه ظاهر و قابل مشاهده در جامعه است با لایه‌های زیرین فرهنگ پیرامون ما قابل مقایسه نیست و با حواس پنجگانه نمی‌توان مشاهده کرد و نیازمند بررسی‌های موشکافانه و شناخت دقیق‌تری است.

گفتنی است در پایان این آیین از فعالان حوزه عفاف و حجاب تقدیر شد.