مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نام نویسی الکترونیکی دانشجویان ورودی جدید تا سی ام مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد

فارس_ مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبريك به پذيرفته شدگان كنكور سراسري 1403 در این مرکز آموزش عالی، از نام نویسی الکترونیکی این دانشجویان تا سی ام مهر سال جاری خبر داد.

کلمه نیوز_ دکتر «زهرا کشتکاران» در این خصوص افزود: نام نویسی الکترونیکی از ۲۸ مهر آغاز شده و تا سی ام مهر سال جاری نیز ادامه دارد و دانشجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری برای نام نویسی به نشانی https://saba.sums.ac.ir/Dashboard و انتخاب گزینه «پذیرش»، مراجعه کنند.

او اضافه کرد: دانشجویان پیش از آغاز نام نویسی الکترونیکی با مراجعه به نشانی https://amoozesh.sums.ac.ir و مشاهده اطلاعیه با عنوان «اطلاعیه نام نویسی پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۳» با چگونگی نام نویسی و مدارک مورد نیاز آشنا شوند تا در هنگام آغاز ثبت نام، آگاهی های لازم را داشته باشند.

دکتر کشتکاران اعلام کرد: آغاز نیمسال تحصیلی دانشجویان نوورود از روز شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳ خواهد بود و انتخاب واحد نیز از پنجم تا ششم آبان سال جاری است که از سوی کارشناسان آموزش دانشکده های مربوطه انجام می شود.

این مقام مسوول در دانشگاه افزود: برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی توسط گروه زبان انگلیسی دانشکده پیراپزشکی برای ثبت دروس زبان انگلیسی صورت می پذیرد و زمان و شیوه اجرای طرح «رویش» نیز توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اعلام می شود.