آمادگی نیروهای مسلح برای واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح دیدار امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش گفت: در این جلسه فرمانده ارتش گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارتش ارائه کرد. وی توضیح داد: سرلشکر موسوی گزارشی از رزمایش دریایی آیونز با حضور شناورهای سه کشور و ناظران اعزامی از ۱۱ کشور […]

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح دیدار امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش گفت: در این جلسه فرمانده ارتش گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارتش ارائه کرد.

وی توضیح داد: سرلشکر موسوی گزارشی از رزمایش دریایی آیونز با حضور شناورهای سه کشور و ناظران اعزامی از ۱۱ کشور ارائه کرد و بیان داشت که این رزمایش در آرامش و اقتدار کامل و طبق برنامه اجرا شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: سرلشکر موسوی گزارشی از آمادگی ارتش و نقش ارتش در عملیات وعده صادق ۲ ارائه کرد و تاکید داشت در صورتی که خطایی از رژیم صهیونیستی سر زند قطعا پاسخ قاطعی دریافت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: فرمانده ارتش توضیح داد که نیروهای مسلح کاملا آماده زدن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستند و باید آمریکا دست از حمایت از این رژیم جنایتکار و کودک‌کش بردارد.

آمادگی نیروهای مسلح برای واردکردن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی

رضایی با بیان اینکه همچنین در این جلسه معاونان اطلاعات عملیات و طرح و برنامه ارتش گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در حوزه ماموریت‌شان ارائه کردند، افزود: اعضای کمیسیون ضمن بیان نظرات، دیدگاه‌ها و تحلیل از اقدامات ارتش، بر حمایت کامل و قاطع از ارتش در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اجرای تدابیر و برنامه‌های پیش‌رو تاکید کردند.

انتهای پیام