روابط عمومی پیشگام اطلاعرسانی و ایجاد دانش برای سازمان است
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، از روابط عمومیها به عنوان اولین پیشگامان اطلاعرسانی و ایجاد دانش برای سازمان یاد کرد و گفت: تمام کمبودهای فرایند فروش با پاسخگویی صحیح، سریع و به موقع روابط عمومیها جبران میشود.
به گزارش ایسنا، ابراهیم محمودزاده- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزشهایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه کنند تبریک گفت.
وی با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزههای بازار، تکنولوژی، عملیات، بهرهوری، هزینه و درآمد ارائه میشود مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی، بین سازمان و آحاد مردم است.
محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار روابط عمومیها در طراحی و برنامهریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان افزود: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست ، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد نیاز، به مشتری القا میکنند به چه خدماتی نیازمند هستند که در واقع درکل فرایند فروش، همراه مشتری است.
ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهار کرد: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خود را را شروع و امور مشتریان آن محصول را به مردم ارائه میدهند و سرویسهای مبتنی بر خدمات را تولید میکند و تا تحویل به مشتری پیش میبرند. در تمام این فرایند و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و بعد از آن مسئولیت آن ها نیز تمام میشود، اما این روابط عمومی است که از شروع نیاز تا زمانی که مشتری رضایت خود را از محصول اعلام میکند مسئولیت پاسخگویی و ارتباط و تامین نظر مشتری تا انتها را بر عهده دارد.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، وی همچنین تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان حافظ منافع سازمان باید پاسخگوی حوزههای بیرونی اعم از سیاسی، حوزه امنیتی، حوزه مشتریان، حوزه اجتماعی، حوزههای توسعه در روابط کشور و بینالملل باشد.
انتهای پیام
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰