معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس:

تامین بودجه و اعتبارات ، نخستین گام برای تداوم فعالیت‌های عمرانی در روستاها است

فارس_ امیر برومند، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس در جلسه مشترک با حضور سنگی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بر لزوم مشارکت و همراهی برای تامین بودجه و اعتبارات طرح‌های عمران روستایی تاکید کرد و آن را نخستین گام برای تداوم فعالیت‌های عمرانی در روستاها دانست.

کلمه نیوز _ برومند، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس در این نشست ابراز داشت: در عین حال محدودیت های بودجه نتوانسته است خللی در عزم و اراده خدمتگزاران این مرز و بوم برای توسعه و محرومیت زدایی ایجاد کند.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: بنیاد مسکن از نظم بودجه برخوردار است و تمام سامانه های مالی در این نهاد با دقت و ظرافت و زیر نظر کارشناسان و ذیحسابان برنامه ریزی و پایش می شود و بودجه و اعتبارات آن از نظم و ترتیب برخوردار است.

وی در این نشست که با حضور حمیدی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، خانم دادور رئیس امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه ، کشکولی، کریمی رئیس امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان، شیعه زاده کارشناس مسئول برنامه ریزی و بودجه بنیاد مسکن استان برگزار شد خواستار تامین بودجه در زمان مقرر گردید.

برومند ادامه داد: با اعمال نظارت و تأمین هماهنگی لازم دراجرای مقررات مالی و محاسباتی در حوزه مسئولیت معاونت پیشتیبانی ، نظارت بر امور مالی و محاسباتی و نگاهداری و تنظیم حساب‌ها برطبق قانون و ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آنها و نظارت بر حفظ اسناد و دفاتر مالی و همچنین نگاهداری حساب اموال دولتی و نظارت بر اموال مذکور بنیاد مسکن توانسته است از یک سامانه مالی معتبر و مورد وثوق برخوردار شود.