۲ مدرسه از استان کرمانشاه در طرح کشوری «مدرسه همدل» برگزیده شدند/مشارکت ۱۵۹ مدرسه استان در طرح “مدرسه همدل”
به گزارش کلمه نیوز، سلمان محمدی با اشاره به مشارکت ۱۵۹ مدرسه استان در طرح “مدرسه همدل” گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مجموع ۸۲۸ دانش آموز شامل ۴۷۵ دانشآموز دختر و ۳۵۳ دانشآموز پسر تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس طرح همدل استان مشغول به تحصیل هستند. محمدی استفاده رایگان از […]
به گزارش کلمه نیوز، سلمان محمدی با اشاره به مشارکت ۱۵۹ مدرسه استان در طرح “مدرسه همدل” گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مجموع ۸۲۸ دانش آموز شامل ۴۷۵ دانشآموز دختر و ۳۵۳ دانشآموز پسر تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس طرح همدل استان مشغول به تحصیل هستند.
محمدی استفاده رایگان از ظرفیت مدارس هیات امنایی و غیردولتی به منظور پرورش استعدادهای برتر را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: در طرح مدارس همدل، دانش آموزان با استعداد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بصورت رایگان در مدارس غیردولتی، هیئت امنایی و نمونه دولتی ثبت نام میشوند تا از این طریق در جهت برقراری عدالت آموزشی اقدام موثری انجام شده و دانشآموزان بیبضاعت هم از ظرفیت تحصیل در این دسته از مدارس بهرهمند شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طرح مدرسه همدل با هدف ترویج فرهنگ احسان و برقراری عدالت آموزشی در حمایت از دانشآموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد اجرا میشود، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیرین استان شاهد افزایش مشارکت مدارس در طرح مدرسه همدل در استان باشیم
محمدی تاکید کرد: برنامهریزی کردهایم تا با همکاری کمیته امداد و خیرین تعداد بیشتری از مدارس را در طرح مدرسه همدل مشارکت داده و از این طریق زمینه برخورداری دانشآموزان مناطق محروم از مدارس هیئت امنایی و مدارس غیردولتی را فراهم کنیم.
وی افزود: تمامی مدارس هیات امنایی و غیردولتی استان میتوانند با همراه شدن در پویش “مدارس همدل” فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانشآموزان تحت حمایت کمیته امداد فراهم کنند.
گفتنی است؛ دو مدرسه استان کرمانشاه شامل مدرسه فاطمه الزهرای شهرستان اسلامآبادغرب و مدرسه فضیلت ناحیه سه شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰به ترتیب با ۳۰ و ۲۱ دانشآموز جزو مدارس برگزیده کشور در طرح مدارس همدل بودند که در مراسمی در شهر مشهد تجلیل شدند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰