به واسطه تبدیل وضعیت ایثارگران؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسط معاون رئیس جمهور تجلیل شد

هرمزگان/ کلمه نیوز-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به واسطه اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران، توسط معاون رئیس جمهور تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در نشستی که با حضور تنی چند از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان داشت، ضمن اشاره به اینکه حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به دلیل تبدیل وضعیت همه پرسنل ایثارگر شاغل در این دانشگاه، توسط معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تجلیل شد، گفت: در دوران کرونا تلاش بی‌وقفه کادر درمان قابل تجلیل است.
عطا ناوکی ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهدای کادر درمان، افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا مجاهدت‌های صورت گرفته منجر به شهادت تعدادی از این عزیزان شد که بی‌شک افتخاری بود نصیب این قشر شد.
وی هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در زمینه جذب و اختصاص سهمیه ۲۵ درصدی جهت استخدام ایثارگران نمره قابل قبولی کسب کرد، ادامه داد: این دانشگاه بر اساس بخشنامه صادره در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران، جزء رتبه برتر در بین سایر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت که با تبدیل وضعیت ۶۷۰ نفر از واجدین شرایط رضایت این عزیزان را جلب کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز ضمن ابراز خوشحالی از اقدامات صورت گرفته، گفت: در مرحله دوم قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مثل گذشته اقدامات موثری انجام خواهیم داد.
در پایان با لوح تقدیر معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تجلیل شد.
انتهای پیام/