هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتال در شبکه پستی ضروری است
محمود لیائی با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی افزود: با زیرساختهای سنتی نمی توان خدمات با کیفیت و مبتنی بر نیاز به مشتریان ارائه داد . از اینرو برنامه ریزی های لازم برای تحول زیرساختی در شبکه پستی کشور انجام شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: جبران عقب ماندگی در ارائه خدمات نوین پستی در کشور بسیار حیاتی است و ادارات پست در نقاط مختلف کشور موظف به هوشمندسازی برنامههای کاری خود هستند.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: با تحقق هوشمند سازی پست و تحول دیجیتال، بهره وری و درآمد شرکت پست هم افزایش پیدا میکند و از این طریق میتوانیم خدمات جدیدتری به مردم ارائه دهیم.
لیائی با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه ی پست در دوران کرونا، افزود: روند خدمت رسانی با همین روند باید در دوران پسا کرونا هم ادامه یابد.
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر ارتقای زیرساخت ها و بهسازی وضع موجود ابراز کرد: در کنار اجرای طرح هایی مانند روستا بازار،GNAF ، تقویت ناوگان لجستیکی؛ یکی از اولویت اصلی مدیران ارشد شرکت پست «رفع مشکلات معیشتی کارکنان» است.
استاندار مرکزی نیز ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای کارکنان پست استان در ایام کرونا که منجر به تثبیت جایگاه پست در کشور شد، ارتباط امن، پایدار و گسترده را از شاخص های اصلی پست خواند و گفت: در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری استان، مدیران را به حمایت از برنامه های اداره پست به منظور توسعه تجارت الکترونیک و رونق اشتغالزایی تشویق خواهیم کرد.
فرزاد مخلص الائمه با اعلام آمادگی در خصوص همکاری با پست استان برای تحقق کامل پروژه جینف که تاکنون ۸۱ درصد پیشرفت داشته است؛ افزود: این پروژه ملی بسترساز تحقق دولت الکترونیک است.
وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت پست استان مرکزی؛ در راستای تجهیز زیرساخت های پستی برای اجرای موفق پروژه ملی روستا بازار قول مساعد داد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰