در اراک صورت گرفت؛

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از شرکت معدنی املاح ایران

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و هیئت همراه با حضور در مجتمع تولیدی اراک از خطوط تولید شرکت معدنی املاح ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران؛ امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در حاشیه این بازدید گفت: شرکت معدنی املاح ایران تولیدکننده یکی از محصولات منحصر بفرد در صنعت است.

وی افزود: باتوجه به اینکه منطقه تالاب میقان میزبان بیش از ۲۰۰ نوع پرنده می‌باشد، اهتمام این شرکت و سهامداران آن بر این است که با کمترین آسیب زیست محیطی کار معدن انجام پذیرد.

نادری ابراز امیدواری کرد: فعالیت های اقتصادی که برای مردم منطقه، استان مرکزی و کشور اهمیت ویژه‌ای دارد را با همت بیشتری تداوم بخشبم.

مهندس بوربور نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به مسئولیت های زیست محیطی شرکت در مقابل بهره برداری از معدن میقان، به طرح بیابان زدایی منطقه با بوته کاری سالانه ۵۵ هکتار از اراضی تالاب میقان اشاره کرد و گفت: در همین راستا با لایروبی و ایجاد کانال در منطقه تالاب در کاهش مشکلات ناشی از ورود فاضلاب به منطقه مشارکت داشتیم.

مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران با بیان اینکه برداشت شرکت از معدن میقان در زمان عدم حضور پرندگان، حدود ۴ ماه از سال انجام می شود، ابراز کرد: آمادگی مساعدت و همکاری بیشتر در حوزه طرح های زیست محیطی را داریم.