مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد؛

بودجه ۹۰ هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری

اصفهان_ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه به طور میانگین ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، تاکید کرد: این افراد از ۳۹۰ مرکز درمانی در سطح کشور استفاده می‌کنند و سعی شده است خدمات خود را در شهرها و مناطق کمتر برخوردار افزایش دهیم.

میرهاشم موسوی ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این سازمان در ارائه خدمات الکترونیک در کشور از جمله سازمان‌های پیشتاز است، اظهار داشت: در حال حاضر شمار خدمات الکترونیک این سازمان به ۴۲ مورد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این تعداد خدمات الکترونیک در ابتدای مسئولیت من ۳۰ مورد بوده است، ابراز داشت: این خدمات در قالب طرح ۳۰۷۰ به صورت الکترونیکی ارائه شده و می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تاکید دولت بر دسترسی به تمام خدمات الکترونیک در پنجره واحد دولت تصریح کرد: در حال حاضر تمام خدمات الکترونیک این سازمان در پنجره واحد دولت الکترونیک در دسترس است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی الکترونیکی کردن نسخه‌های درمانی است، افزود: این موضوع هم باعث حفظ محیط زیست می‌شود و هم مردم از خدمات مطلوب این طرح می‌توانند به راحتی استفاده کنند.

موسوی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد نسخه‌های دارویی کشور به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، افزود: این عدد نسبت به حدود ۱۱ ماه پیش بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به بودجه ۹۰ هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری تاکید کرد: در سال گذشته این سازمان علاوه بر انجام تعهدات بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی به بانک رفاه را هم پرداخته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه به طور میانگین ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، تاکید کرد: این افراد از ۳۹۰ مرکز درمانی در سطح کشور استفاده می‌کنند و سعی شده است خدمات خود را در شهرها و مناطق کمتر برخوردار افزایش دهیم.