افزوده شدن ۲ خدمت جدید به سامانه ملی ۱۹۰
کلمه نیوز _ دکتر «عباس رضاییان زاده» گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به پزسش ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان در سراسر کشور است.
او گفت: سامانه رایگان ۱۹۰ دارای داخلی های «طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس ۱۱۵»، «ارائه مشکلات در زمینه بهداشت محیط»، «بهداشت حرفهای» و «طب کار»، «دریافت مشاوره دارویی یا اعلام مشکلات تامین دارویی»، «طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار» و «طرح شکایات دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی» است.
به گفته دکتر رضائیان زاده، با تلاش های صورت گرفته امکان پاسخگوئی به پرسش ها، پیشنهادات و ثبت شکایات و انتقادات مردمی در اجرای قانون جوانی جمعیت و برنامه پزشک خانواده در سامانه ملی ۱۹۰ فراهم شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مردم استان فارس می توانند مسایل خود را درباره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از طریق خط ۶ سامانه ۱۹۰ با مسوولان این حوزه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.
او ادامه داد: مردم می توانند پرسش ها، پیشنهادات و انتقادات و شکایات خود را درباره برنامه پزشک خانواده، از طریق خط ۲ سامانه ملی ۱۹۰ ثبت و پیگیری کنند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰