فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش:

شهادت، مکتب حاج قاسم سلیمانی را ماندگار کرد

خوزستان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: آمریکا شهادت را پایان کار حاج قاسم تصور کرد حال آنکه مکتب سردار دلها با شهادت ماندگار شد.

کلمه نیوز – سرهنگ سیدعطااله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در آیین گرامیداشت سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در مصلای شوش افزود: سردار سلیمانی علاقه خاصی به جوانان داشت؛ خوش خو بود و احترام و ارتباط عمیقی با خانواده و والدین احترام داشت.

وی داشتن روحیه انقلابی و دشمن شناسی را دیگر ویژگی حاج قاسم عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی معتقد بود همه جریانات فکری و تفکرات در کشور در یک موضوع باید وحدت نظر داشته باشند؛ همه باید بدانیم که دشمن شماره یک ما آمریکا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش بیان کرد: یکی از راهبردی‌ترین و اصلی‌ترین اشتباهات سران پلید آمریکا این بود که فکر می‌کردند شهادت پایان کار، نام و اثر حاج قاسم است در حالی که شهادت او به فرهنگ و مکتب ماندگار دوران تبدیل شد.

وی افزود: سردار سلیمانی مدافع مظلوم بود و هرجا اهل تشیع، تسنن و ایزدی موردظلم قرار می‌گرفتند حاج قاسم از آنها دفاع می‌کرد.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: حاج قاسم بطور مستمر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کرد و خاری در چشم ستمگران بود لذا دیگر نتوانستند زنده بودن او را تحمل کنند و رییس جمهور ملعون آمریکا شخصا دستور ترور و شهادت حاج قاسم را صادر کرد.

وی آمریکا را حاملی تروریست‌های عالم و سردار سلیمانی را حامی مظلومان دانست و گفت: آمریکا پدیده شوم، پلید و ضد بشریت داعش را برای از بین بردن اسلام ایجاد کرد علاوه بر آن حامی صدام در هشت سال جنگ تحمیلی و حامی آل سعود در قتل عامل مردم مظلوم یمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با بیان اینکه آمریکا مامن و پناهگاه منافقان قاتل هزاران زن و مرد ایران اسلامی است، اظهارکرد: آمریکا در ژاپن بمب اتم بکار برد و حامی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطیناست.

وی افزود: بمباران عین الاسد، توقیف نفتکش‌ها و بازداشت تفنگ داران آمریکا در خلیج فارس نمونه هایی از ضعف و خفت آمریکایی‌ها است که حتی جرات پاسخگویی به ما را هم نداشتند.

سرهنگ موسوی با تاکید بر اینکه دشمنی استکبار آمریکا با ملت ایران به طور قطع ادامه دارد، گفت: آمریکا تحریم‌های متعدد و حداکثری از جمله تحریم بانکی، دارو و نفت و هرچه توانسته علیه ما به راه انداخته که به طور قطع با تداوم مقاومت و ایستادگی آنها را هم شکست خواهیم داد.

شهادت، مکتب حاج قاسم سلیمانی را ماندگار کرد

سردار علی نجفوند فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) کرخه نیز ضمن مقایسه امکانات گذشته و حال گفت: قبلا حداقل امکانات و غذا در کشور فراهم بود ولی اکنون به نوه‌هایمان التماس می‌کنیم که باید غذا بخورند.

وی افزود: هرکس خدا را در خود تقویت کرد به حاج قاسم و المهندس تبدیل می‌شود که هرگز در مقابل ظلم و زور سر تعظیم فرو نیاورند.

سردار بجفوند ادامه داد: امثال سلیمانی به واسطه ایمان و اعتقاد قلبی به خدا به شکست اعتقاد نداشتند و هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند این در حالی بود که شرق و غرب پشتیبان صدام بودند.

وی با بیان رشادت‌های مردم شوش در دوران جنگل تحمیلی گفت: مردم شوش اجازه ندادند دشمن از کرخه عبور کند که لوح زرینی بر پرونده مردم این شهرستان است.

او جنگ سوریه را بی سابقه دانست و افزود: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد ولی با اعتقاد به خدا و رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات داده شدند.

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) کرخه اظهارکرد: سردار سلیمانی مرد میدان بود و در سیل شوش بدون هیچ تشریفاتی در بین مردم حاضر شد که هنوز خاطره ایشان بین مردم زنده است.

وی ادامه داد: مردم باید هوشیار باشند چراکه دشمن در حال دسیسه‌های بعدی است؛ ما نیز باید مجهزتر از گذشته باشیم تا جزو یاران واقعی امام زمان(عج) باشیم.