در استان مرکزی صورت گرفت؛

آیین تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-آیین تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی امروز در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.

عابد حقدادی مد یرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، افزایش ۱۵ سانتیمتر به سرانه ورزش استان طی ۶ سال گذشته را یکی از بهترین اقدامات این اداره کل طی سنوات گذشته دانست.

حقدادی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی امروز در فرهنگسرای شهر اراک، گفت: طی ۵ سال خدمت در اداره ورزش و جوانان اراک و ۳ سال خدمت در اداره ورزش و جوانان محلات و ۶ سال خدمت در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تمامی اقدامات در راستای انجام کار و پیگیری بوده است.

وی با بیان اینکه تقویت هیات های ورزشی، جذب منابع و تشکیل باشگاه های ورزشی از اولویت های این اداره کل بوده است، ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته طی ۶ سال فعالیت اینجانب در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی می توان به تجهیز بیش از ۲۵۰ خانه ورزش روستایی در استان، حضور سالیانه حدود ۲۵۰ قهرمان ملی و بین‌المللی از استان در مسابقات مختلف و میزبانی بیش از ۴۰۰ مسابقه ملی و کشوری در استان اشاره کرد.

حقدادی بیان کرد: صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر، افتتاح ۷ خانه جوان در استان، ارتقای سمن های استان از حدود ۱۲ سمن به ۱۰۹ سمن که ۲۰ طرح اشتغال زایی را در استان ایجاد کردند و برگزاری اجلاسیه شهدای ورزشکار استان، همچنین کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تلقی می شود.

بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: حمایت بخش خصوصی از ورزش استان مرکزی ضروری است.

بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی نیز در این آیین اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز گذشته نشان دهنده اقتدار مردم و نداشتن ترس آنها از دشمنانان انقلاب اسلامی ایران بود که به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی تنومندتر از قبل شده و مردم از مسئولان در این زمینه سبقت گرفته اند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش استان مرکزی نیز افزود: هیات های ورزشی بازوان مقتدر و پر توان اداره کل ورزش و جوانان هستند که برای پویایی و حرکت روبه جلو ورزش استان تلاش می کنند.

نظری اظهار کرد: کاری که برای خدا باشد ماندگار خواهد بود و آنچه برای خدا در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی انجام شده باشد، قطعا ماندگارخواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به درخشش جوانان استان در عرصه های مختلف، گفت: در حوزه ورزش و جوانان در کلان کشور عقب ماندگی ها بسیار زیاد است و یکی از این ضعف ها بخش جوانان است که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

نظری افزود: اگر قرار بر پویا بودن ورزش است باید جوانان در حد یک جوان انقلابی پرتلاش و پویا باشند و در تراز یک جوان انقلابی حرکت کنند.

وی با تاکید بر توجه به ورزش دانشجویی و همگانی گفت: باید در حوزه پهلوانی نیز که موضوعات مختلفی را شامل می شود و آسیب هایی که جوانان را در حوزه های مختلف تهدید می کند توجه شود و هیات های ورزشی از یک سویه حرکت کردن خارج شوند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی باید از ورزش استان مرکزی حمایت کند و یک ساز و کاری در این زمینه طراحی شود تا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد مرتفع شود؛ چرا که وجود چنین مشکلاتی شایسته استان صنعتی مرکزی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: استان مرکزی استان مستعدی در حوزه منابع انسانی و بخش های خصوصی برای حمایت از ورزش است و ظرفیت های خوبی در این زمینه وجود دارد که باید فعال شوند.

وی ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که هرگز بازنشستگی ندارد ورزش است و سرپرست اداره ورزش و جوانان باید قدر پیشکسوتان را بداند و رویکردی ایجاد کند که از تجربیات مدیران کل قبلی بهره مند شود تا استان به درجه ای که تراز واقعی اش است برسد.

گفتنی است در پایان این آیین مسعود پیرایش به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی و از زحمات عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تقدیر شد.