با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

فعالیت نخستین هلدینگ خیریه با ۳۰ رویکرد تخصصی در کرمانشاه

شامگاه روز گذشته اعضای کانون فرهنگی تبلیغی و خیریه دادیار احکام خود را از دستان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دریافت کردند.

میلاد حدادی رییس کانون فرهنگی تبلیغی و خیریه دادیار با اعلام این خبر اظهار کرد: این کانون بعنوان اولین هلدینگ تبلیغی فرهنگی و خیریه با ۳۰ رویکرد تخصصی با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و مجمع کانون های فرهنگی در جهت رفع محرومیت زدایی و ارتقا فرهنگ با هدف امداد رسانی، توانمندسازی و اشتغال شروع به فعالیت نموده است.

حدادی بیان کرد: این کانون با جذب ۱۰ هزار حامی در سال ابتدایی فعالیت خود قصد دارد ماهیانه ۱۰ هزار حرکت سازنده انسان دوستانه و خیرخواهانه در شاخه های درمان،آموزش. تحصیل،معیشت،فرهنگ،هنر،سازندگی،محیط زیست،ورزشی،تبلیغات. رسانه،اشتغالزایی،سالمندان،پوشاک،کودکان،گردشگری،اشاعه فرهنگ خیریه و امور دینی،فروش،مهارتی،مالی،اداری،اجرایی،ملزومات منزل،مراسمات،ازدواج،جهیزیه،شناسایی نیازمندان واقعی،تجهیزات،حقوق و حمل و نقل تاثیرگذار و کارآمد باشد.

وی افزود: قطعا این موضوع هدف بزرگ به عنوان یک رسالت انسانی باعث ارتقا رفاه، نشاط و سلامت اجتماعی خواهد بود که هر فردی با هر شغل و توانایی می تواند در آن سهیم باشد.

رییس کانون فرهنگی تبلیغی و خیریه دادیار در پایان گفت: بخشنده و سازنده بودن بیش از آن که نیاز به توانایی مالی داشته باشد،قلبی بزرگ می خواهد که معتقدیم شما صاحب این قلب بزرگ هستید و می توانید با ثبت نام به عنوان حامی در آن سهیم باشید.