مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک:

تیم هندبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرد

مرکزی-کلمه نیوز- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: تیم هندبال این باشگاه به لیگ برتر کشور صعود کرد.

دکتر محمد رجائیان گفت: تیم هندبال آلومینیوم اراک در سومین مسابقه خود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های هندبال دسته یک مردان کشور که به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد، با غلبه بر تیم آناصنعت پاسارگاد کاشان به لیگ برتر کشور صعود کرد.

وی بیان کرد: تیم هندبال آلومینیوم اراک با موفقیت از مرحله گروهی مسابقات هندبال دسته یک کشور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پیش از غلبه بر آناصنعت پاسارگاد کاشان تیم‌های شهرک برف فروشان شیراز و سنگ آهن بافق یزد را نیز شکست داده بود.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم هندبال آلومینیوم اراک در سومین دیدار خود با غلبه بر تیم آنا صنعت پاسارگاد کاشان ضمن راهیابی به دیدار فینال لیگ یک، صعود خود را به لیگ برتر نیز قطعی کرد.

رجاییان گفت: هندبالیست‌های آلومینیوم اراک در این دیدار با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ حریف کاشانی خود را شکست دادند و افتخار دیگری برای ورزش استان مرکزی رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: هندبالیست‌های ایرالکو عصر امروز در چهارمین مسابقه خود در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هندبال لیگ یک کشور به مصاف تیم صنایع پلیمر خرم‌آباد می‌روند تا با شکست این تیم قهرمانی خود در این دوره از مسابقات را جشن بگیرند.