نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع):

دستگاه‌های امنیتی ابعاد ماجرای مسمومیت مدارس قم را برای ملت شریف ایران روشن کنند

مرکزی-کلمه نیوز-نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ابعاد ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان دختر در شهرهای قم و تهران را بررسی و نتیجه را در اسرع وقت به ملت شریف ایران اسلامی روشن کنند.

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در حالی هر روز پررنگ تر می شود که به موازات آن عدم اطلاع رسانی به موقع و عدم اقناع افکار عمومی در این حادثه پرماجرا توسط مسئولان موجب نارضایتی مردمی شده است.

در ادامه این پیام آمده است، از آن طرف هم رسانه های خارجی، این خط خبری و نوع موضعگیری مسئولان را تبدیل به یک شانتاژ خبری کردند تا اهداف مغرضانه خود را پیش ببرند به ویژه این که با فروکش کردن اعتراضات اخیر، کار آنها از سکه افتاده و باید پمپاژ جدیدی برای تولید ناآرامی انجام شود.

این پیام می افزاید: در چنین شرایطی که دشمنان تمام ظرفیت رسانه‌ای خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی بکار گرفته‌اند، می‌طلبد مسئولان و دستگاه‌ای نظارتی و امنیتی و انتظامی نسبت به این مسئله با جدیت ورود کرده و ضمن رسیدگی به آن، مردم را در جریان کم و کیف ماجرا قرار دهند و چنانچه عمدی در کار باشد با مسببان آن با جدیت برخورد شود.

خداوند ملت شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان حفظ و سایه بلندپایه مقام معظم رهبری را بر سر ما مستدام بدارد.