مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان:

مشترکان، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه ۲۰۱۱۷ ثبت نمایند

هرمزگان/ کلمه نیوز-مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان گفت: سامانه 20117 برای ثبت رفع خرابی تلفن ثابت درتمامی شهرها و روستاهای استان ارائه خدمات می کند.

اسلام صادقی افزود: درصورتی که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط در حوزه تلفن ثابت برخورد کنند، می توانند با شماره گیری سامانه گویا ۲۰۱۱۷ شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی مخابرات باشند.

وی اظهار داشت : مشترکان قبل از تماس با سامانه و اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن  خطوط تلفن در داخل ساختمان خود اطمینان حاصل کنند.

صادقی خاطر نشان کرد: از آنجائیکه رسیدگی به مشکلات و مطالبات مخابراتی مشتریان تحت عنوان اصل مشتری مداری مورد توجه است، رفع مشکل ثبت شده در سامامنه ۲۰۱۱۷ در کوتاه ترین زمان و کمتر از ۷۲ ساعت از برنامه های دارای اولویت مخابرات است.

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان با اعلام اینکه مشتریان می توانند خرابی های تلفن ثابت خود را درسامانه ۲۰۱۱۷ ثبت نمایند تصریح کرد : این سامانه بصورت ۲۴ ساعته در اختیارمشتریان قرار دارد.

گفتنی است، همشهریان می توانند از سایر درگاه های معرفی شده شرکت مخابرات ایران همچون سامانه پشتیبانی و فروش ۲۰۲۰، پرداخت صورتحساب تلفن ثابت ۲۰۰۰ ، مرکز اطلاعات تلفنی ۱۱۸، پاسخگویی مشتریان تجاری۲۰۱۰ ، پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران  به آدرس www.tci.ir  و دسترسی به سامانه (مخابرات من)، کد دستوری#۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه برای دسترسی به خدمات تلفن ثابت نظیر پرداخت آسان صورتحساب و رفع خرابی تلفن و همچنین سامانه ۹۹۹۰ برای پاسخگویی همراه اول جهت  دریافت خدمات غیر حضوی استفاده کنند.

انتهای پیام/