تقدیر سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی از عملکرد هیات ورزش‌های همگانی استان فارس

فارس_ مجمع عمومی فدراسیون ورزش های همگانی در تهران برگزار شد و در حاشیه این مجمع از تلاش های علیرضا غلامیان و هیات ورزش های همگانی استان فارس تقدیر شد.

کلمه نیوز_ علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: در پنجاه روز گذشته هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس اهتمام خود را برای توسعه ورزش همگانی و حضور آحاد مردم در برنامه های همگانی بکار بسته است و جمعیت ۲۴۷۰۰ نفر حضور هم استانی ها در ایام الله دهه فجر نشان از جایگاه ویژه هیات ورزش های همگانی استان فارس در بین مردم و فرهنگ شدن پیاده روی در بین مردم است.

غلامیان گفت: در حاشیه مجمع فدراسیون ورزش های همگانی با دبیر فدراسیون، رئیس سازمان تفریحی و رقابتی، رئیس انجمن داژبال و مسئول امور استان ها دیدار و برنامه های آتی هیات ورزش های همگانی استان فارس را تشریح کرد.

علی خلیلی در این مجمع گفت: همانطور که در فرمایشات مقام معظم رهبری هم تاکید شد، ورزش برای همه آحاد جامعه ضروری و لازم است. به همین خاطر تمام برنامه های ما در جهت تشویق و ترغیب مردم به ورزش خواهد بود.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی به دو اولویت مهم فدراسیون برای سال آینده اشاره کرد و گفت: ارزان کردن ورزش و در دسترس بودن اماکن ورزشی برای مردم دو اولویت اصلی فدراسیون برای سال آینده است که در این راستا هماهنگی هایی با نهادها و سازمان های مرتبط انجام شده و امیدوارم بتوانیم سال آینده این دو اولویت را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: گسترش کم تحرکی و اضافه وزن بین مردم وظیفه ما را برای برنامه ریزی بهتر و فراهم کردن زمینه ورزش کردن برای آنها سنگین تر کرده است.

خلیلی با اشاره به برنامه هایی که این فدراسیون برای سال آینده در نظر گرفته است ادامه داد: چند طرح ملی را در تقویم سال آینده داریم که در مقاطع مختلف سال به اجرا درخواهد آمد. ضمن این که طرح ملی مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان که بزرگترین طرح فدراسیون ورزش های همگانی است و تاکنون حدود ۱۵ هزار تیم در آن ثبت نام کرده اند را سال آینده برگزار خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با تقدیر از تلاش هیات های استانی برای برگزاری رویدادها و برنامه های ورزشی سال جاری گفت: قطعا بدون همراهی و برنامه ریزی هیات ها طرح های فدراسیون به اجرا در نخواهد آمد. هیات های ورزشی استان ها ستون و حامی اصلی برنامه های فدراسیون هستند.