رئیس سازمان صمت فارس؛

در راستای رعایت پوشش اسلامی، نظارت، تامین و توزیع کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم اندیشده شد

فارس_ رئیس سازمان صمت فارس گفت: در راستای رعایت پوشش اسلامی، نظارت، تامین و توزیع کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم اندیشده شد.

کلمه نیوز_ در نشستی هم اندیشی که با حضور حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس، معاونان ایشان، سرهنگ محمدجعفر دوستدار معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس، صمد رنجبری معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان فارس ، علیرضا رعنایی رئیس اتاق اصناف، کوهگرد بسیج اصناف و اعضای هیات مدیره اتحادیه و جمعی از روسای فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در روز شنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ در محل سازمان صمت برگزار شد و در خصوص لزوم نظارت و اهتمام جدی ، رعایت پوشش اسلامی و حفظ حریم‌های شرعی و قانونی در جهت آموزش‌های لازم و تذکر لسانی ، همچنین بررسی و حل مسایل و مشکلات فروشگاه های زنجیره ای نظارت و بررسی تامین و توزیع کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم پرداختند و در خصوص ارایه راهکارها و رفع مشکلات تصمیماتی مقتضی اتخاذ و تمهیدات لازم اندیشده شد.
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس با اشاره به نظارت جدی در زمینه توزیع اقلام و جلوگیری از گران فروشی در بازار بیان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با پی گیری کارگروه اقتصادی استان در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تأمین شده و در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای توزیع می‌شود.
وی افزود: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردمی خواهند بود و در صورت محرز شدن تخلفات برابر قانون با متخلفین برخورد می شود.
محمدجعفر دوستدار، معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس درا دامه در خصوص رعایت حجاب توسط فروشندگان واحدهای صنفی از جمله فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای تاکید نمود و آمادگی در جهت آموزش به مجموعه فروشگاه‌های مذکور جهت رعایت حجاب توسط متصدیان و مراجعه کنندگان را اعلام نمود.