شناسایی عوامل درگیری فامیلی یکی از روستاهای گرگان/ دستگیری ۲ نفر تاکنون

ایسنا/گلستان دادستان مرکز گلستان از شناسایی عوامل درگیری خانوادگی که منجر به قتل ۲ نفر در یکی از روستاهای گرگان شد، خبر داد و گفت: تاکنون ۲ نفر از عوامل درگیر در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.

محمود اسپانلو ظهر امروز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات دستگاه قضا در خصوص پرونده درگیری فامیلی که منجر به قتل ۲ نفر شد پرداخت و اظهار کرد: این حادثه در پی دعوای دو نوجوان رخ داد که علاوه بر قتل دو برادر، ۱۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از مجروحان این حادثه هنوز در بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: پس از بررسی‌ها ۶ نفر شناسایی شدند که ۲ نفر دستگیر و بقیه تحت تعقیب هستند.

دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه در این ماجرا بزرگترها به جای آموزش حل مساله و کمک به رفع اختلاف بین این دو نوجوان، با یکدیگر درگیر شدند، افزود: متاسفانه این نوع برخورد بزرگترها این نتیجه تلخ را رقم زد.

وی از پیگیری و تلاش‌های همه جانبه برای دستگیری دیگر عوامل این نزاع و درگیری اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این پرونده با جدیت کامل انجام و پس از حصول نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، بر اثر نزاع بین دو طایفه که پس از دعوای دو نوجوان ۱۳ ساله در یکی از روستاهای گرگان رخ داد، دو نفر با سلاح شکاری کشته شدند.

در حال حاضر امنیت و آرامش در منطقه برقرار بوده و بررسی‌های پلیس و دستگاه قضا در خصوص این حادثه که باعث رعب و وحشت شهروندان شده است همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام