نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

با هزینه های درست و به صرفه مدارس با کیفیت بسازیم

مرکزی-کلمه نیوز- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیران نوسازی مدارس استان گفت: بعضی مواقع هزینه های زیادی صورت میگیرد ولی نتیجه مطلوب حاصل نمیشود که این اشتباه است ، باید باهزینه های درست و به صرفه مدارس با کیفیت بسازیم. باید از تشریفات اضافی و مفصل دوری کنیم و به دنبال کارهای با کیفیت و بهینه باشیم.

آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: در بحث طراحی و ساخت ساختمان مدارس باید نهایت دقت صورت گیرد و تا آنجا که می‌توانیم ساختمان های چند منظوره را در اولویت ساخت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه بیان داشت: اداره نوسازی مدارس علاوه بر ساخت و تجهیز مدارس باید در بحث فرهنگی و هنری مدارس نیز کمک رسانی دهد.

وی افزود: درطراحی آب و برق و وگاز و چیزهای مصرفی ساختمان ها و زیر مجموعه آن باید ضروریت کامل ،کافی ومهندسی انجام شود.استفاده از شیرآلات هوشمند کمک بسزایی در کاهش هزینه ها و صرفه جویی دارد. استفاده از فضای سبز مناسب باید در طراحی مدارس در نظر گرفته شود.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان بیان داشت:در بحث ساخت و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید. ازبی انظباطی درکارها و تمام مراحل جلوگیری کنیم تابتوانیم به فرزندانمان خوب یادبدهیم.