مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی در دیدار با امام جمعه شازند عنوان کرد:

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از وظایف مدیران جهاد تبیین است

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در سفر به شهرستان شازند با امام جمعه این شهرستان دیدار و از مراکز تحت نظارت بازدید کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی در این سفر به همراه رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل در ابتدای سفر با حضور در این اداره با همکاران دیدار و بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

طی این دیدار صمیمی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با دکتر معینی مقدم رییس اداره دامپزشکی شهرستان شازند پیرامون مسائل و مشکلات موجود در بخش دامپزشکی در این شهرستان گفتگو کرد و در مورد کم و کیف فعالیت واحد های این اداره بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه سفر مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان شازند دیدار کرد و پیرامون مشکلات موجود در حوزه دامپزشکی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این دیدار گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از وظایف مدیران جهاد تبیین است برقراری میز خدمت در نماز جمعه و انعکاس عملکرد ادارات کمک شایانی به تزریق روحیه و شادابی در جامعه خواهد کرد.

دکتر محمد فتاحی در ادامه با تاکید بر اهمیت کشتار دام در کشتارگاه و برخورد با کشتار غیر مجاز در معابر افزود: امیدواریم با حمایت های ائمه جمعه در مناسبت های مذهبی از قبیل عید قربان در راستای ارتقا سطح بهداشت عمومی جامعه، کشتار دام و ذبح قربانی در کشتارگاه های دام انجام شود.

فتاحی در پایان به بازدید از مراکز تحت نظارت از قبیل مرکز درمانی، مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و کارخانه خوراک آبزیان در این شهرستان پرداخت و روند عرضه فرآورده های دامی منجمد و گرم در این شهرستان و روند تولید خوراک آبزیان را بررسی و در جریان کم و کیف سطح بهداشتی این واحد ها قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی همچنین در این سفر از دریاچه کوکبیه شازند به منظور پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و گله دام سبک به منظور یایش و مراقبت بیماری های دامی از قبیل تب برفکی بازدید کرد.