استاندار خوزستان:

کارگران مجاهدان فی سبیل الله هستند

خوزستان - این مقام مسئول به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بمناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با کارگران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شماره 4، 3 و 5 اهواز دیدار کرد.

کلمه نیوز – علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و اهداء لوح تقدیر و شاخه گل به کارگران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۴، ۳ و ۵، اظهار داشت: کارگران مجاهدان فی سبیل الله هستند. برخود لازم دانستم که به صورت حضوری به همراه مدیران حوزه صنعت استان، روز کار و کارگر را به کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی تبریک بگوییم.

این مقام مسئول افزود: از مسائل مهمی که به صورت جدی پیگیری خواهد شد، تعیین تکلیف مطالباتی است که واحدهای تولیدی و صنعتی از شرکت های دولتی مختلف دارند. تلاش و کوشش کارگران در واحدهای تولیدی برای همه ما روحیه بخش است.

در ادامه علی مهدی پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: تلاش ما بر این است که زمینه تولید را هرچه بهتر فراهم آوریم تا شرایط اشتغال بیشتری در حوزه تولید فرآهم شود. کارگران پایه های اصلی در مجموعه های تولیدی هستند و با حمایت از آنان شاهد رشد صنعت در استان خواهیم بود.

استاندار خوزستان از واحدهای تولیدی مارلیک توژال، پلیمر سازان سبز کام، پرشین اکسین ایرانیان، تراشکاری شیر محمدی، دیاکو ماشین آریا، ماشین فولاد جنوب، توچال الکتریک و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه و چند واحد تولیدی دیگر بازدید کرد.