آصفری:

پیگیر مطالبات معلمان هستیم

مرکزی-کلمه نیوز-نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر مطالبات معلمان در مجلس شورای اسلامی هستیم.

دکتر محمد حسن آصفری در آیین تجلیل از معلمان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم امروز در کانون امام علی(ع) شهر اراک، افزود: دغدغه مجلس حل مشکل رتبه بندی معلمان است که کار بزرگی نیز در این زمینه انجام شد و امیدواریم آموزش و پرورش این کار را انجام دهد.

وی با بیان اینکه این قانون تصویب شده است، اظهار کرد: این قانون می تواند در آینده راهگشای بعضی از مشکلات معلمان باشد، ضمن اینکه در مجلس شورای اسلامی بدنبال انجام قانون دائمی کردن همسازی سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز هستیم.

آصفری ادامه داد: در حوزه صندوق ذخیره فرهنگیان چندین جلسه با مدیریت فعلی و قبلی برگزار کردم که صندوق شفافیت داشته باشد و این اتفاق نیز صورت گرفت و صندوق را ملزم کردیم که اطلاعات را در اختیار معلمان بگذارند و بازنشستگان نیز بعد از بازنشستگی عضو صندوق باشند.

نماینده مردم اراک. خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بخشی از مطالبات معلمان انجام شده و بخشی باقی مانده است، چرا که حوزه آموزش و پرورش حوزه ای گسترده است و نیاز دارد آموزش و پرورش وزیری پویا و بدون نگاه سیاسی داشته باشد.

وی گفت: امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات معلمان مرتفع شود.