امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهید چمران و شرکت آب غدیر خوزستان

خوزستان - رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه‌ی «اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مورد نیاز شرکت آب غدیر خوزستان» منعقد شده است.

کلمه نیوز – اخوند علی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه‌ی «اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مورد نیاز شرکت آب غدیر خوزستان» منعقد شده است.

این مقام مسئول افزود: ایجاد شرایط لازم برای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در شرکت آب غدیر خوزستان، ایجاد کمیته‌ی مشترک برای انجام فعالیت‌های دوجانبه، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه برای انجام مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با این شرکت، همکاری در طراحی و تدوین دانش فنی محصولات تولیدی، انجام بازدیدهای علمی و دوره‌های کاربردی و… از جمله این تفاهم‌نامه است.

وی ادامه داد: توسعه‌ی پژوهش‌های کاربردی، همکاری پژوهشگران دانشگاهی با صنایع، رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای صنعت آب و برق(بهره‌برداری، توزیع و انتقال) از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری است .