اعلام وضعیت ترافیک پایتخت درپی وقوع توفان/ سقوط چندین درخت و تابلوی تبلیغاتی

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیکی تهران درپی وقوع توفان را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت : در ساعت ۱۷:۲۰ امروز در مسیر غرب به شرق آزادراه شهید فهمیده قبل از رحمانی با توجه به وزش شدید باد سقوط تابلو تبلیغاتی و انسداد معبر را شاهد بودیم که به همین علت بار ترافیکی پر حجمی را در این محدوده شاهد هستیم.

شریفی ادامه داد: در مسیرهای خیابان مصطفی خمینی ۱۵ خرداد ، آزادی به شرق تقاطع بهبودی ، مسیر خیابان مولوی وحدت اسلامی ، خیابان حافظ – جمهوری ، میدان سپاه و خیابان هاشمی قصرالدشت سقوط درخت و در معابر بزرگراه یادگار ایوانک و آزادراه به غرب قبل از رحمانی همچنین بزرگراه ستاری سقوط تابلوهای تبلیغاتی رخ داد.

وی در ادامه گفت : در همین ساعت در ضلع جنوب شرقی میدان بهارستان(منطقه۱۲) یک اصله درخت روی سه دستگاه خودرو و یک نفر عابر پیاده سقوط کرد که عابر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی به شهروندان توصیه کرد که از ترددهای غیرضروری در سطح معابر پایتخت جداً خودداری و در صورت تردد در معابر شهری حتماً جهت دیدن و بهتر دیده شدن چراغهای وسیله نقلیه خود را روشن و با سرعت مطمئنه تردد کنند و در نقاطی که دارای ترافیک به خاطر سقوط درختان و تابلوها با صبر و حوصله بیشتری به حرکت بپردازند

انتهای پیام