۳ کشته و ۹ مصدوم در پی وقوع سیل در نهوج اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: در پی وقوع سیل شدید در روستای نهوج اردستان تاکنون ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر مصدوم شدند.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارش هایی که از ظهر امروز در دهستان برزاوند اردستان و مخصوصا روستای نهوج شروع شد شاهد وقوع سیل در تعدادی از روستاهای شهرستان اردستان هستیم که بیشترین حجم سیل را در روستای نهوج شاهد بودیم.

وی افزود: در پی وقوع سیل شدید در روستای نهوج تاکنون ۳ نفر(دو زن ۵۰ و ۹۰ ساله و یک مرد ۶۰ ساله) جان خود را از دست دادند و ۹ نفر هم مصدوم داشتیم که به مراکزی درمانی منتقل شده‌اند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه وقوع سیل در روستای نهوج اردستان باعث تخریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی تعداد ۱۵ خانه مسکونی شده است، گفت: یک خانه به‌طور ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

احمدی طباء تصریح کرد: اکنون تمام دستگاه‌های خدماتی و مدیریت بحران شهرستان در منطقه نهوج حضور داریم و در حال برگزاری جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران شهرستان اردستان در روستای نهوج هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شدت میزان سیل در این روستا کاهش پیدا کرده است ولی هنوز بارش باران ادامه دارد و دستگاه‌های خدمات رسان عملیات لایروبی را آغاز کردند. احتمال اینکه بار دیگر بارش باران افزایش پیدا کند و شاهد افزایش سیلاب باشد وجود دارد.

انتهای پیام