پاداش صرفه جویی در مصرف برق به بیش از ۴۰۰ هزار مشترک در اهواز

خوزستان - مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تعداد مشترکان مشمول طرح ملی پاداش صرفه جویی در این کلانشهر را ۴۷۸ هزار و ۳۸۰ مشترک اعلام کرد.

کلمه نیوز – عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز به اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی در مصرف برق تا پایان شهریورماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در دوره اجرای این طرح ۴۸۷ هزار و ۳۸۰ مشترک در این کلانشهر مشمول دریافت قبض برق رایگان و پاداش صرفه جویی شدند.بیش از ۴۷۸ هزار مشترک برق در اهواز مشمول پاداش صرفه جویی

این مقام مسئول با اشاره به کار‌های گسترده تبلیغاتی در بخش‌های مختلف رسانه‌های جمعی، افزود: با همراهی و همکاری شهروندان در تابستان امسال، کمبود پیش آمده ناشی از تولید و نیاز اعمال و اجرای برنامه زمان‌بندی خاموشی به صنایع به حداقل رسید و بدون اعمال خاموشی با برنامه، موفق به عبور از پیک بار تابستان شدیم.

شیاری با بیان اینکه تا ۱۵ شهریورماه امسال۱۴۰ برنامه صرفه جویی و راهکار‌های عملیاتی اعمال شد، ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تا پایان شهریورماه به میزان ۲۷۰ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۰۸ کیلووات ساعت صرفه جویی انرژی شده است که این میزان در بخش صنعت و تولید بکارگیری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تقدیر از شهروندان بابت کاهش مصرف در فصل گرم امسال، اضافه کرد: شهروندان با اعلام گسترده خبر ناترازی و کمبود برق ناشی از تولید، صنعت برق کلانشهر اهواز را تنها نگذاشتند و با کاهش مصارف غیرضروری و مدیریت بهینه مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ مشمول پاداش صرفه جویی شدند.

گفتنی است؛ شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال است که شهر‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را زیرپوشش خود دارد.