ربایش، شکنجه و قتل یک معلم

به گزارش ایسنا، در مرداد ۱۳۶۱ «خسرو ریاحی نظری» توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) ربوده، شکنجه و شهید شد. خسرو ریاحی نظری از معلمان آموزش و پرورش و پدر دو پسر خردسال بود. در ۱۹ مرداد ۱۳۶۱ دو نفر از اعضای گروهک منافقین، وی را پس از زیر نظر گرفتن، ربودند و […]

به گزارش ایسنا، در مرداد ۱۳۶۱ «خسرو ریاحی نظری» توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) ربوده، شکنجه و شهید شد.

خسرو ریاحی نظری از معلمان آموزش و پرورش و پدر دو پسر خردسال بود. در ۱۹ مرداد ۱۳۶۱ دو نفر از اعضای گروهک منافقین، وی را پس از زیر نظر گرفتن، ربودند و به یکی از خانه‌های تیمی خود منتقل کردند و پس از چند روز شکنجه شدید، او را به شهادت رساندند. پس از آن جسد شهید ریاحی را با طناب در پتو پیچیدند و در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان زاهدان تهران رها کردند.

یکی از قاتلان شهید ریاحی پس از پذیرفتن مسئولیت این جنایت، در اعتراف خود در ۲۸ خرداد ۱۳۶۳ گفته است: «پس از به شهادت رساندن خسرو به علت خون زیادی که در داخل حمام به راه افتاده بود خسرو را با آب شستیم و حمام را تمیز کردیم تا لکه‌ای از خون در آن نباشد. سپس بدن خسرو را با طناب بستیم طوری که در داخل صندوق عقب جا بگیرد و بعد چون طناب‌پیچ شده بود در داخل پتو گذاشتیم و مجددا آن را طناب‌پیچ کردیم.»

 منافقین یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، آن‌ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشورها تردد می‌کنند.

به موازات فشارهای حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشورهای میزبان منافقین وارد کرده، خود این کشورها هم به این نتیجه رسیده‎اند که منافقین واقعا یک گروهک تروریستی است. این کشورها در حال محدود کردن منافقین هستند و ایران از اقدام‌های صورت گرفته برای محدودسازی گروهک تروریستی منافقین استقبال می‌کند و طبیعتا به این سطح از اقدام‌ها قانع نیستی و کشورهای میزبان منافقین باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است. شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن این‌که از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است. این دادگاه به زودی برابر مقررات آیین دادرسی کیفری کار خود را آغاز خواهد کرد و ایران درصدد است از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه گروهک تروریستی منافقین استفاده کند.

در این چارچوب از ظرفیت‌های حقوقی – قضایی در سطح داخل و در سطح بین‎المللی استفاده خواهد شد و در رابطه دو جانبه با کشورهایی که منافقین در آن‌ها حضور دارند، آزادانه تردد می‌کنند و از آنجا عملیات‌های تروریستی خود را هدایت می‌کنند نیز فعالیت می‌شود.

انتهای پیام