پایگاه خبری کلمه نیوز برتر شد/ برگزیدگان نخستین جشنواره جام رسانه ای امیدمعرفی شدند

هرمزگان/ کلمه نیوز-آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره  رسانه ای ابوذر و نخستین جام رسانه‌ای امید هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان و اصحاب رسانه هرمزگان در بندرعباس  برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه  هرمزگان  با بیان اینکه بیش از ۴۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره  ابوذر در ۱۰ بخش و ۱۰ قالب ارسال شده است گفت : نفرات اول هر مرحله به مرحله کشوری راه می یابند و این مرحله نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

محمدرسول جلالی ، با اشاره به کسب عنوان سوم در بخش یادداشت و سرمقاله در کشور در سال گذشته توسط رسانه های استان افزود : امید است امسال عناوین بیشتری در سطح کشور توسط اصحاب رسانه استان کسب شود.

وی ادامه داد: نخستین جشنواره جام رسانه امید نیز با اهداف امیدآفرینی در راستای منویات مقام معظم رهبری در استان برگزار شد .

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، نیز  در این مراسم  با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان چشمان تیزبین مردم هستند تاکید کرد: قطعاً دغدغه اهالی رسانه، دغدغه و اولویت جامعه است و رسانه ها نقش مهمی در حوزه امید آفرینی دارند.

سردار اباذر سالاری افزود: ما در آستانه رخداد ارزشمند و تأثیرگذار انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم؛ اهالی رسانه همیشه پای کار و در میدان هستند و نقش خود را در انعکاس اخبار با محوریت راهبردهای رهبر معظم انقلاب با اولویت مشارکت حداکثری برای ایران قوی به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی بیان کرد: هرمزگان جزو استان‌های پیشتاز در عرصه‌های ملی و مذهبی به‌ویژه انتخابات است و امیدوارم در این فرصت محدود بتوانیم کارآمدترین و اصلح‌ترین افراد را شناسایی و به مردم نیز معرفی کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان با بیان اینکه هدف ما در این رویداد تشکر از تک تک اهالی رسانه است که در تمامی برنامه‌های مرتبط با سپاه و بسیج حضور پررنگ دارند و برکات نظام را به مردم مخابره می‌کنند، گفت: خدا را شاکریم  که مردم در تمام برنامه‌های ملی حضور حماسه‌ساز دارند که برگ زرین برای نظام اسلامی است.

در ادامه این مراسم اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره جام رسانه امید وششمین جشنواره ابوذر به شرح ذیل اعلام شد.

در بخش نخستین جام رسانه امید :

شهین صادقی از (پایگاه خبری کلمه نیوز)

ساره چشم براه  از(روزنامه اطلاعات)

صدیقه باوقاراز  (هفته نامه صدای هرمزگان)

مرضیه دشتی از (روزنامه ندای هرمزگان)

طاهره رحیمی از (پایگاه خبری هروتا) به ترتیب برگزیدگان جام رسانه امید شدند.

 در بخش ششمین جشنواره  رسانه ای ابوذر :

در بخش تیتر:

به ترتیب علی ستاری از روزنامه دریای اندیشه، مریم خیاطی و جاسم نعمت نیا از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش خبری:

اسماعیل زارعی از خبرگزاری هرمز، سمیه کمالی از هفته نام هرمزگان من و سمیه اُسپید از خبرگزاری هرمز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تحقیقی و تحلیلی:

فاطمه بیاتی از خبرگزاری مهر، راضیه سالاری از روزنامه دریای اندیشه و مریم منصف از پایگاه خبری دریا نیوز مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه:

زینب شکوه از خبرگزاری هرمز، سید ابراهیم کوخردی از نشریه بستکیه و یعقوب رستمی از روزنامه دریا توانستند در جایگاه اول تا سوم قرار بگیرند.

در بخش یادداشت و سرمقاله :

عنوان اول تا سوم به مجید یوسفی از خبرگزاری برنا، عبدالسلام جمالی از روزنامه صبح ساحل و حامد علی‌نژاد از خبرگزاری بسیج رسید.

در بخش گزارش ویدئویی:

حنانه بنجوری از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، فرهاد شرف پور از خبرگزاری ایرنا و میثم میرزاده از خبرگزاری تسنیم به عنوان‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش عکس :

محمدرسول مرادی و راضیه پودات از خبرگزاری تسنیم و عماد یگانه از خبرگزاری فارس به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

داوری ششمین جشنواره ابوذر و نخستین جام رسانه‌ای امید استان هرمزگان را عباس رفیعی، کامبیز حسین پور و معصومه قاسمی گوربندی  بر عهده داشتند.

پایان خبر/

خبرنگار : شهین صادقی