در استانداری مرکزی برگزار شد،

برگزاری اولین آیین تجلیل از برگزیدگان خدمت و ایثار دیار آفتاب

مرکزی-کلمه نیوز-اولین آیین تجلیل از برگزیدگان خدمت و ایثار دیار آفتاب با عنوان شهروند ارزشمند _نوآوری اجتماعی در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی در این آیین گفت: پیرو دستور سازمان امور اجتماعی کشور برای برگزاری همایش شهروند ارزشمند چنین مراسمی را برگزار کردیم.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: یک ویژگی مشترک شهروند ارزشمند این است که فراتر از پیشرفت فردی به پیشرفت محیط پیرامون توجه کرده و برای پیشرفت جامعه گام برداشته است.

وی اظهار کرد: شاخص ترین و جامع ترین برنامه شهروند ارزشمند در استان مرکزی با حضور چهره های شاخص اجتماعی با حضور ۱۲ شهرستان و ۳۴ شهر توابع استان برگزار شده است.

استاندار مرکزی تاکید کرد: ظرفیت های استان مرکزی از مشکلاتش قوی تر است و بخشی از این ظرفیت نیروی انسانی استان است.

در ادامه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: شهید خدمت به این موضوع باور داشت که کلید حل مسائل و پیشرفت و ارتقای کشور قیام برای خدا است که شهید جمهور قیام برای خدا در مسیر خدمت کرد.

وی افزود: نوع تفکر و نگاه ایشان به مسائل و مشکلات جاری مردم نوع نگاه کار برای خدا بود و خدمت به مردم را تبلور امروزی عبادت به خدا و اطاعت از ولی و خشنودی قلب امام رضا ع می دید و کسی که اینگونه خدمت کند در جوار امام رضا ع نیز آرام می گیرد.

در پایان از شهروندان ارزشمند و مسئولیت پذیر استان مرکزی نیز تقدیر شد که در این بین از تعدادی ورزشکاران هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی نیز به عنوان شهروند ارزشمند تقدیر به عمل آمد.