مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )استان مرکزی:

افزایش ۲۵ درصدی مشارکت در عید قربان

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )استان مرکزی از افزایش ۲۵ درصدی درآمد کمیته امداد استان در عید قربان خبر داد.

سید مهدی عبادی در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن عید قربان گفت: برای عید قربان افزایش ۲۵ درصدی درآمد و مشارکت معادل ۲۵۰ میلیارد ریال را نسبت به سال گذشته پیش بینی می کنیم.

وی افزود: از جمله برنامه هایی که برای این ایام در نظر گرفته ایم می توان به برقراری ارتباط با حجاج، برپایی۳۳۳پایگاه در مصلی ها و آماده باش ۳۱۷ مرکز نیکوکاری و ۳۱۶ دفتر کمیته از یک روز قبل از عید قربان تا یک روز بعد برای جمع‌آوری نذورات مردمی اشاره کرد.

عبادی، چاپ و توزیع ۵ هزار برگه دعای قنوت و هماهنگی با دامپزشکی که ذبح بهداشتی صورت بگیرد را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان و اظهار کرد: در هفته امامت و ولایت برنامه هایی همچون میزبانی از ایتام، توزیع ۳۵هزار پرس غذای گرم با کمک مراکز نیکوکاری، توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشیتی و راه اندازی پویش به عشق علی( ع) نیز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: گام برداشتن به سمت استفاده از انرژی های تجدید پذیر و ایجاد روستاهای تخصصی از جمله اولویت های این نهاد می باشد.

عبادی گفت: در استان به دلیل وجود آب فراوان می توان با ایجاد استخرهای پرورش ماهی توسط مددجویان اتفاقات خوبی را رقم زد.